ΣΤΑ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ Ο ΦΕΛΙΠΕ ΣΑΝΤΑΝΑ

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 4.2.15


Παίκτης του Ολυμπιακού είναι επίσημα ο Βραζιλιάνος αμυντικός Φελίπε Σαντάνα. Ο ποδοσφαιριστής αποκτήθηκε δανεικός για 6 μήνες από την Σάλκε με οψιόν αγοράς από τους ερυθρόλευκους για επέκταση της συμφωνίας για 2 ακόμα χρόνια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το συμβόλαιο του ποδοσφαιριστή για το υπόλοιπο της σεζόν ανέρχεται στις 600.000χιλ ευρώ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός και οι πρώτες δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Φελίπε Σαντάνα.

Λίγα λεπτά μετά την επισημοποίηση της έναρξης της συνεργασίας του Ολυμπιακού με τον Φελίπε Σαντάνα, ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, ως ποδοσφαιριστής του Θρύλου.
Οι πρώτες σου σκέψεις μετά τη μεταγραφή σου στους πρωταθλητές Ελλάδας;
«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμένα. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ στον Ολυμπιακό!»
Θες να στείλεις ένα μήνυμα στους φιλάθλους του Ολυμπιακού;
«Είμαι πολύ ευτυχισμένος! Εύχομαι να κατακτήσω τίτλους! Πλέον παίζω εδώ ποδόσφαιρο. Είμαι Ολυμπιακός!»

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ