Ανακοινώθηκε ο Μποτία

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 1.8.14


Παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Αλμπέρτο Μποτία όπως ανακοίνωσε το απόγευμα η ΠΑΕ. Ο 25χρόνος αμυντικός αποκτήθηκε με μεταγραφή από την Σεβίλλη και το κόστος της μεταγραφής έφτασε τα 2εκάτ. ευρώ. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό.


Αναλυτικά η ανακοίνωση και οι πρώτες δηλώσεις του ποδοσφαιριστή:
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Αλμπέρτο Μποτία.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, έρχομαι στην ομάδα με στόχο να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Έχω πολλή όρεξη για δουλειά και θέλω να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο μπορώ, για να «μεγαλώσει» ακόμα περισσότερο ο σύλλογος», είπε αρχικά, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στη σπουδαία συνεργασία του Ολυμπιακού με τη UNICEF:
«Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τη UNICEF είναι μια πολύ ωραία κίνηση με στόχο τη βοήθεια των συνανθρώπων μας. Συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, βοηθά πραγματικά και πιστεύω ότι είναι κάτι πολύ όμορφο».
«Έρχομαι με μεγάλη όρεξη για δουλειά, προκειμένου να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο. Είμαι σίγουρος ότι φέτος θα δούμε έναν σπουδαίο Ολυμπιακό κι εγώ θα δώσω το 100% για να βοηθήσω την ομάδα».

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ