Ανατροπή με Κοντρέρας!

Posted by ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ 14.8.12


Ανατροπή υπήρχε εχθές σχετικά με το θέμα του κεντρικού αμυντικού στον Ολυμπιακό. Έπειτα από τις δηλώσεις που έκανε ο Πάμπλο Κοντρέρας στην Χιλή, η μεταγραφή φάνηκε να χαλάει με τους ερυθρόλευκους να στρέφονται ξανά στην περίπτωση του Σεμπαστιέν Σκιλασί. Σύμφωνα με χθεσινοβραδυνές πληροφορίες, ο Ολυμπιακός κατέθεσε νέα βελτιωμένη πρόταση τόσο στην Κόλο-Κόλο όσο και στον ποδοσφαιριστή και εκτός απροόπτου θα υπάρχει συμφωνία μεταξύ των δυο πλευρών.
Μάλιστα ο Κοντρέρας έκανε νέα ανακοίνωση σε ΜΜΕ της πατρίδας του:
«Υπάρχει πραγματική δυνατότητα να πάω στον Ολυμπιακό, κάτι που θα επιβεβαιωθεί αύριο. Η ελληνική ομάδα έκανε νέα προσπάθεια για να με αποκτήσει και η Κόλο-Κόλο δεν είναι αρνητική. Τίποτα δεν είναι οριστικό, αλλά τα δεδομένα άλλαξαν. Πρόθεσή μου ήταν να μείνω στην Κόλο-Κόλο, αλλά φαίνεται πως οι δύο ομάδες είναι κοντά σε συμφωνία που θα είναι συμφέρουσα για την Κόλο-Κόλο και μένα. Η ομάδα μου με παραχωρεί και αυτό είναι πολύ σπάνιο για παίκτες της ηλικίας μου. Είναι περίπλοκη η κατάσταση και πολύ δύσκολη για μένα. Είμαι αρχηγός της Κόλο-Κόλο και ταυτισμένος μαζί της. Όταν επέστρεψα έβαλα στην άκρη τα χρήματα και τώρα, αν υπάρξει συμφωνία, η Κόλο-Κόλο θα έχει κέρδος. Ο κόσμος θα το δεχτεί. Εγώ το μόνο που θέλω είναι να τα πάει καλά η ομάδα"
Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν στην Χιλή, ο Κοντρέρας αναχωρεί αύριο για την Αθήνα και θα υπογράψει συμβόλαιο για 2 χρόνια με την ομάδα του να βάζει στα ταμεία της περί τις 200.000ευρώ.

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΚΟΚΚΙΝΟΙ ΤΡΟΛΕΤΑΡΙΟΙ 23

GOAL ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ TV

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


powered by Agones.gr - livescore

ΡΟΗ

ΣΤΗΛΕΣ ΑΠΟΨΕΩΝ